Van Gaswinning naar Groenwinning!

carla dik web
pasfoto eric
Door Eric de Jonge op 3 maart 2018 23:53

Van Gaswinning naar Groenwinning!

U bent van harte welkom om mee te luisteren en uw vragen te stellen.

Geen gaswinning in Woerden, dat is waar de ChristenUnie/SGP in Woerden en de ChristenUnie fractie in de Tweede Kamer zich het afgelopen jaar hard voor hebben gemaakt.

Op maandagavond 5 maart zal Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber van de ChristenUnie, in Woerden komen vertellen hoe zij daaraan gewerkt heeft!  U bent van harte welkom om mee te luisteren en uw vragen te stellen.

Tegelijk gaan we voor groenwinning: op weg naar een duurzaam Woerden waar we gebruik maken van nieuwe energiebronnen, voedselverspilling voorkomen en het Groene Hart koesteren.

We nodigen u van harte uit om hierover met ons van gedachten te wisselen. Wilt u op deze avond een duurzaam initiatief van u zelf presenteren dan is daar ruimte voor, meld u daarvoor aan via jcnoorthoek@solcon.nl  Iedereen is van harte welkom op Maandagavond 5 maart, 19.30 uur in de Maranathakerk, Molenvlietbaan 10.