Berichten geschreven door Harm van der Wilt

1. Zonnepanelen op dak.jpg
    Wilt van der, Harm_041A 2000x2000 (1) PF Lia
    Door Harm van der Wilt, Lia Noorthoek op 22 juni 2019

Woerdenaren (aan de slag) met energie!

De energietransitie is een veel besproken onderwerp en voor ons als fractie een flink dossier. We zullen een groot deel van onze energie lokaal moeten gaan opwekken, samen met de gemeenten om ons heen. Het gaat om een enorme hoeveelheid energie, voor zowel huishoudens als industrie. Maar de energietransitie is meer dan grote overheidsplannen alleen.

2. wind van der, daphne_web_168.jpg
    Wilt van der, Harm_041A 2000x2000 (1) Daphne
    Door Harm van der Wilt, Daphne van der Wind op 19 januari 2019

ChristenUnie/SGP wil snellere stappen woningbouw Kamerik

Deze week heeft Daphne van der Wind vragen gesteld over de woningbouw in Kamerik. Onder meer naar de stand van zaken van de ontwikkeling van de schoollocaties en de vrije kavels in Kamerik noordoost.

Labels: ,

3. Rijtjeshuis.jpg
    Wilt van der, Harm_041A 2000x2000 (1)
    Door Harm van der Wilt op 19 december 2018

Woningbouw Zegveld stap dichterbij!

Gisterenavond werd tijdens het dorpsplatform in Zegveld bekend gemaakt dat er een principeakkoord tussen de gemeente Woerden en projectontwikkelaar Bolton over plan Weidz ligt. Een grote stap naar het realiseren van woningen in Zegveld.

Labels: ,

4. Wilt van der, Harm_041A 2000x2000 (1)
    Door Harm van der Wilt op 4 oktober 2018

"Doorhuisvesten statushouders"

Momenteel verblijven er 52 statushouders in de Stadspoort. Het college stelt voor 26 van hen, eerder te doorhuisvesten naar sociale huurwoningen. Harm van der Wilt was woordvoerder tijdens deze beeldvormende sessie. Lees hier zijn bijdrage.